Startlijsten

Graag  ook onderstaande lezen ook al is het taaie stof 😉

Via deze weg willen wij jullie op de hoogte brengen over de AVG wet die 25 mei 2018 is ingegaan. Wij, als organisatie, moeten hiervoor een dossier aanleggen over verschillende zaken wat wij doen met jullie persoonsgegevens. Wij doen er alles aan om deze wet te hanteren.

Afgelopen special editie (21 april) waren sommige deelnemers met een andere hond gekomen dan was opgegeven. Deze konden wij helaas niet laten starten vanwege onze verplichtingen in onze vergunningen. Wij zijn verplicht (uit de vergunning) een logboek bij te houden waar alle informatie opstaat van de deelnemers en hun honden. En vanwege de AVG wet kunnen wij niet op de dag zelf met de gegevens van onze deelnemers rond gaan lopen en zomaar overal aanpassen met de kans dat jullie gegevens ergens gaan rond slingeren. Dus bij deze willen wij alvast vermelden, dat je de hond moet mee nemen die je hebt opgegeven. Zorg ervoor dat je hond alle entingen heeft gehad. En dat je je boekje kan controleren bij onze dierenarts check.

We kunnen dus deelnemers weigeren die niet de juiste hond mee hebben, de entingen niet (op tijd) op orde hebben, niet de chip gecontroleerd kan worden, of als er ineens een andere deelnemer wil starten. Wil je alsjeblieft zo sportief zijn om na de dierenarts check niet nog even snel van hond te ruilen…..

Tot 25 juni kunnen er nog wijzigingen worden aangevraagd voor het evenement, daarna worden de startlijsten en startkaarten gemaakt. Die worden dan zorgvuldig uitgeprint, gelamineerd en bewaard. Daarna kunnen wij helaas niks meer veranderen aan deze lijsten of kaarten.

Zorg ervoor dat je minimaal een uur voor je starttijd je startnummer op haalt.  Je hond wordt namelijk eerst gekeurd door de dierenarts. Dit zal wat meer tijd in beslag nemen dan normaal. Hou hier rekening mee. Vergeet vooral je entingsboekje niet mee te nemen. Zonder boekje (of geldige entingen) geen deelname. Direct na de dierenarts controle kun je langs het secretariaat om je start nummer op te halen.

Ook gaan we deze dogsurvival werken met tijdregistratie chips bij de atleten en de open klasse. Deze chips moeten aan de schoen vast gemaakt worden. Wij regelen alles hiervoor, jij hoeft ze alleen nog maar vast te maken. Deze chips registreren  je tijd. Maar omdat wij hebben ervaren dat er deelnemers zijn per ongeluk de route afsnijden…. werken wij ook nog met de oude vertrouwde knipkaarten. Dus bij elke goed genomen hindernis word er nog steeds een knipje gegeven in je kaart. Wel zijn wij erg druk bezig om ook dit te gaan vervangen. Dus als u nog suggesties heeft? Horen wij dit graag!

Ook willen wij graag dat de honden ook een lekkere, mooie, ontspannen, sportieve en gezellig run beleven. Wij gaan het gelukkig steeds meer zien maar je hond in een goed passend tuig met een lijn aan je middel vast is een verademing voor mens en dier. Laat een tuig aanmeten bij verkopers die er verstand van hebben…. dit is vaak niet de dierenwinkel in je dorp..

Wij wensen iedereen veel succes!

Via onderstaande link kunt u de startlijsten bekijken in de diverse klassen.

startlijst atleten en open klasse

startlijst recreanten en groepen

De definitieve startlijsten worden op 1 juli gepubliceerd.